又有越式晚餐又有越式晚餐網誌分類:Ren。異國料理 雖然近期好得閒但有好多事苦惱  心情很差很複裝潢雜最灰係呢..我由以前每日訓4-5小時 變到每日8-10個 .\ /. 撞鬼啊仲要係違犯自然定律感樣..人室內裝潢地訓我就做野 人地起身我就訓搞到面色唔好 身體都唔太好  22歲的我就好似拖住個呀婆既身子做人 房地產咳 ... 咳咳 :P這個Blog目的係比我記錄做過既菜色方便自己再查閱有好多都係以前做落黎..依家慢售屋網慢記返不過寫寫下又忍唔住申一兩句唔開心既事    唔想將依度變左Xanga啊我真係好喜歡面膜越南野.. 我估我會挑戰越南牛肉粉 =] 其中我好喜歡這個茄汁牛楠 +蒜蓉包講起越南..成日見到好多越婚禮顧問南人既last name無識讀當我學識左 Nguyen 點讀之後就出事啦 哈哈  一見到越南人就讀一次 hehe請ARMANI跟我講一次-- Lu wen!! (eng)  winnnnn!! (viet)   Recipe   先把牛楠出水土地買賣..然後用蒜頭爆下 把切細洋蔥 西芹加入加3個8角  1支香茅   蔥  125ml tomato 租房子paste bayleaves 一罐牛湯 適量水全部野連牛楠一齊煲1小時多 然後落紅蘿蔔慢火煮到全部野淋襯衫晒好容易
arrow
arrow
    全站熱搜

    mn45mniybl 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()